obamabush

Obama Will Change Busf Policy

U.S. President Barack Obama will change several numbers of controversial policies by President George W. Bush, including the restriction of the parent embryo cell research [...]
beyonce

Beyonce Will Never Sell Her Wedding Photo

Beyonce said, she will never consider to sells her wedding photo with Jay-Z to a celebrity magazine that offering a large amount of money as rewards, even she wonder with the amount of money that offered to her [...]
Guns N 'Roses

Guns N 'Roses Will Back

After 15 years not releasing album, the group rock Guns N ' Roses will launch a new album in the United States on 23 November. The band's latest album is "The Spaghetti Incident", released in 1993 [...]
ipod

Ipod Can Make Your ear Buzz

Music is one way to wake the spirit, to create happy life, but what happens if the music makes the ears buzz? of course, not the music that makes the ear 'buzzy',[...]

Monday, April 19, 2010

Korang ni Jahat ker atau Korang ni Baik ?

Dalam sifat dan personaliti diri kita ade yang mempunyai perwatakan yang baik dan ade jugak yang mempunyai perwatakan yang agak nakal.Biase ar lumrah kehidupan.Tak semua manusia yang sempurna.

Kadang-kadang ade yang mempunyai sifat yang baik tapi pada dasarnya kebaikan die itu tidak ikhlas.Dan ade jugak yang mempunyai perangai yang kurang baik tapi akhirnya die berubah menjadi insan yang cemerlang.

Camni je lar untuk artikel kali ini 2 perenggan di atas ni hanyalah muqaddimah sahaja kerana point yang sebenar ada di bawah ni,hehehe.

Ape yang aku mengarut kat atas tupun, aku tak tahu.

Actually aku ade jumpe satu website yang mana website tu membolehkan korang mengetahui rating atau nilai skorline kejahatan dan kebaikan blog korang tu.

Pening ? Tak faham ? Tengok contoh kat bawah ni :

This site is certified 36% EVIL by the Gematriculator This site is certified 64% GOOD by the Gematriculator

Hah, tengok berapa jumlah rating highscore jumlah kejahatan dan kebaikan blog aku.Hmmm, nampaknya "kebaikan" menguasai blog aku dari "kejahatan".

Korang plak, bolehlah jugak nak try benda ni.Firstly korang masuk ke website yang bernama Homokaasu ni lepas tu korang taip URL blog korang tu.Then, korang akan lihat hasil berapa jumlah kejahatan dan kebaikan blog korang tu.Selamat mencuba...!!!

Ketahui highscore kejahatan dan kebaikan blog korang (klik sini...)

2 {komen}:

Ibu Ammar said...

dah cek, 66% baik. ahahah!

Chuck said...

hahaha bagsu ar tuh nursarah

Post a Comment